203848 mailing header new e0ba31 large 1460456010

Feature update Juni

Afgelopen week hebben we weer een aantal updates doorgevoerd in ons systeem en hier brengen we je graag van op de hoogte.

Reports

Allereerst hebben we de lay-out aangepast op de Reports-pagina en is er een beter en completer overzicht van de categorieën. Daarnaast is er een handige nieuwe functie bijgekomen om rapporten op te slaan. Creëer een rapport met de gewenste KPI’s, geef het rapport een naam en sla hem op. Zo kun je het rapport elke keer opnieuw gebruiken als je inlogt, voor elk gewenst voertuig.

Een andere nieuwe functie is dat je in kunt stellen per wanneer ‘de dag begint’. Automatisch meet de grafiek waardes voor één dag van 00:00 – 24:00. Dit betekent dat als het voertuig ’s nachts laadt, het laadproces opgedeeld wordt waarbij het eerste deel tot 23:59 bij dag 1 wordt opgeteld, en het tweede deel, vanaf 00:00, bij de volgende dag. Met deze functie kun je nu zelf instellen vanaf welk tijdstip je de dag-meting wilt laten beginnen.

Als laatste hebben we een extra export-functie toegevoegd aan de Reports-pagina. Zo kun je het rapport nu ook als CSV-file exporteren.

Analysis

De CSV export-functie is ook toegevoegd aan de Analysis-pagina. Exporteer dus eenvoudig alle waardes uit je analyse per seconde of milliseconde. Daarnaast kun je nu ook op de Analysis-pagina analyses opslaan en opnieuw gebruiken. Maak een analyse, sla hem op en hergebruik hem op elk gewenst moment. Lees hier meer over in onze online documentatie.

Nieuwe Alerts pagina

De Alerts pagina voor de individuele voertuigen heeft ook een make-over gekregen. Je ziet nu niet alleen een overzicht van alle alerts, maar je kunt de alerts ook verwerken. De eerste 2 blokken laten de actieve errors & waarschuwingen zien. Het volgende blok toont de details van de alerts. De alerts worden nu niet meer individueel weergegeven maar worden bij elkaar opgeteld. Ook kun je zien wanneer de alert voor het eerst voorkwam en wanneer voor het laatst. Vervolgens kun je de alerts verwerken door op ‘Detail’ te klikken. Hier kun je ook een eventuele notitie achterlaten bij de error of waarschuwing. Klik op ‘Handle’ om de alert te verwerken. De alert wordt verplaatst naar het laatste blok ‘Handled errors & warnings.’ Dit blok functioneert als geschiedenis log van alle alerts van uw voertuig.

Toegangsniveau nieuwe gebruikers

Vanaf nu kun je bij het toevoegen van een nieuwe gebruiker zelf aangeven welk toegangsniveau iemand krijgt. Je kunt kiezen uit Demo, Maintenance of Management.

Nederlandse implementatie

We zijn hard bezig met een taal-implementatie in ons systeem. Dit zal ervoor zorgen dat het gehele systeem en de online documentatie in het Nederlands beschikbaar worden. We houden je hierover op de hoogte.

Bekijk onze online documentatie (in het Engels) voor een uitgebreide uitleg van de nieuwe features. Mocht je nog feedback hebben dan horen we dat graag. Mail je opmerkingen naar support@viriciti.com.

Vriendelijke groeten,

Loetje de Voogt

Marketing & PR | ViriCiti B.V.

Over ViriCiti

ViriCiti, founded in 2012, offers a cloud-based monitoring system to improve electric vehicle operations. ViriCiti believes that online energy management is the missing link to full adoption of electric city buses and trucks. By monitoring and analyzing data from electric vehicles up to millisecond level, real-time information on the use, condition and performance of the vehicle can be provided. With these insights, electric city buses and trucks run further, more reliable and at lower cost.